Kontakt telefoniczny z ZUS od 20 lipca
Jeśli potrzebują Państwo skontaktować się na nami w swojej sprawie, mogą to Państwo zrobić telefonicznie – bez wychodzenia z domu.
Od 20 lipca dodatkowe numery w sprawach Tarczy Antykryzysowej oraz świadczeń związanych z pandemią COVID-19 (tj. 22 290 87 01, 22 290 87 02 oraz 22 290 87 03) – nie będą już dostępne.
Jeśli jednak potrzebują Państwo uzyskać informacje z tego zakresu – do Państwa dyspozycji pozostaje ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00. Nasza infolinia jest dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7.00–18.00.
Po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 - Renty i emerytury,
- 3 - Zasiłki,
- 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 - Informacje dla płatników,
- 7 - Dodatek solidarnościowy
- 9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
Informacje na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej mogą Państwo również uzyskać na rządowej ogólnopolskiej infolinii pod nr telefonów:
- 22 484 84 84
- 732 122 500
Konsultanci tej infolinii są dostępni w godz. 8.00 – 16.00.