
Informacja
Urząd Gminy w Żarnowcu informuje, że decyzje podatkowe w podatku od nieruchomości, podatku rolnym lub podatku leśnym (w tym decyzje w formie łącznego zobowiązania pieniężnego), zamiast odręcznego podpisu, będą zawierały skan pieczątki imiennej wraz ze stanowiskiem osoby upoważnionej do jej wydania.
Rozwiązanie takie jest dopuszczalne przez obowiązujący przepis art. 210 §1a Ordynacji podatkowej w brzmieniu:
„Decyzja w sprawie ustalenia zobowiązania podatkowego w podatku od nieruchomości, podatku rolnym lub podatku leśnym, w tym w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, sporządzana z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, może zamiast podpisu własnoręcznego osoby upoważnionej do jej wydania, zawierać podpis mechanicznie odtwarzany tej osoby lub nadruk imienia i nazwiska wraz ze stanowiskiem służbowym osoby upoważnionej do jej wydania”.
Decyzje podatkowe opatrzone opisanym powyżej podpisem, mają taki sam walor ważności, jak decyzje podpisywane odręcznie i posiadają wszystkie wymagane prawem elementy.
Najnowsze aktualności





