„Umów wizytę w urzędzie skarbowym"
Umówienie wizyty jest gwarancją szybkiego i sprawnego załatwienia sprawy, z możliwością planowania na 21 dni do przodu.
Jak umówić lub odwołać wizytę
Najszybszym, najprostszym i najczęściej stosowanym sposobem umówienia wizyty jest rezerwacja internetowa za pomocą elektronicznego formularza (link otwiera nowe okno) dostępnego na stronie podatki.gov.pl. Wystarczą cztery kroki:
- wybór województwa oraz urzędu,
- wybór sprawy do załatwienia,
- wybór daty i godziny,
- podanie danych i numeru kontaktowego lub adresu email.
Po umówieniu wizyty na podany numer telefonu lub adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie rezerwacji z informacją o m.in. stanowisku/pokoju, do którego powinniśmy się zgłosić w dniu wizyty. Jeśli umawiamy wizytę, co najmniej dwa dni wcześniej, dzień przed spotkaniem otrzymamy dodatkowo SMS-owe przypomnienie.
Jeśli w urzędzie chcemy jedynie zostawić dokument nie musimy umawiać wizyty.
Jeśli podatnik nie może przyjść na umówioną wcześniej wizytę ma możliwość jej odwołania. Może to zrobić telefonicznie dzwoniąc do urzędu skarbowego lub internetowo wypełniając formularz dostępny na stronie wizyta.podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno) podając:
- numer umówionej wizyty,
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub e-mail.
Wprowadzone dane powinny być dokładnie takie same, jak dane podane podczas rejestracji. Dzięki temu inna osoba będzie mogła umówić się w tym czasie do urzędu.
Podatnicy doceniają nową usługę
Każda osoba, która umówiła wizytę w usłudze „Umów wizytę w urzędzie skarbowym" i podała adres e-mail, otrzyma po swojej wizycie wiadomość z linkiem do anonimowej ankiety. Wypełnienie ankiety jest dobrowolne. Zachęcamy wszystkich klientów do jej wypełniania. W ten sposób pozyskujemy opinie i wskazówki co należy poprawić w pracy urzędów, aby były jeszcze bardziej przyjazne i profesjonalne.